Söndagskalas hos mormor i Åhus.

Hej på er! Har ni det fint denna lördag? Det är fantastiskt väder här i Malmö. Innan jag tar tag i dagen så tänkte jag visa några bilder som jag har kvar från förra söndagen, när vi var på kalas hos mormor i Åhus. Dock fotograferade jag nästan bara maten. Men det är ju också kul att visa!
 
I söndags hade mormor 77-års kalas och vi anlände vid 14. Mormor dukade fram buffé och vi jag åt så himla mycket. Älskar hennes laxtårta.
 
Till efterrätt hade hon bakat prinsesstårta, brownies och bullar. Perfekt att äta sig igenom hela söndagen.
 
Lyckades fotografera Sös och kusin Sanne också! Vid 17-tiden körde vi hem igen och på kvällen fick jag feber och blev sjuk :( Hoppas jag inte lyckades smitta någon hos mormor. Så såg i alla fall förra söndagen ut, nu tar vi tag i den här helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0