Sushilunch med Jenny, en selfie och byråmöte.

Tänk så bra det kan bli av att sova lite. Idag bestämde jag mig för att det skulle vara en bra dag. Så jag tog på mig mina nya favoritbyxor och spatserade till jobbet. Runt 11 fick jag ett sms från Jenny, "Skall vi luncha idag?". JA skrev jag tillbaka. Sagt och gjort! Vid 12 gick jag över till Malmö Central och deras food court. Jag köpte sushi och Jenny en portabellosvampburgare från Nordic Streetfood.
 
Jag hade en extra bra hårdag och tog en selfie när ingen såg. Älskar hundfiltret på snapchat och är så nöjd med min frisyr. Klippte mig hos Nikita på Triangeln, tips tips.
 
Dagens arbetsdag avslutades med ett byråmöte där Peter Sartz, förbundskapten för det svenska damlandslaget i bordtennis, hade föreläsning om målmedvetenhet och ledarskap. Mycket intressant!
 
Och det var min torsdag ungefär. Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0