Vecka 13.

Goood morgon! Rise and shine! Så var det måndag och jag är pepp på veckan. Den är ganska lugn faktiskt, vilket blir skönt. Har för övrigt haft problem med blogg.se's app i helgen och har därför inte kunnat tidsinställa inlägg (pga behöver bilderna från mobilen). Ska se om jag kan fixa det ikväll utan att behöva maila över bilderna till mig själv. Nåväl, såhär kommer veckan se ut!
 
Måndag: Veckan börjar som vanligt med ett spinningpass! Woho. Sedan hem och kolla på alla TV-serier som kommer ut idag. Har ni sett senaste säsongen av Girls? Den är ju så hjärtekrossande bra. Dessutom börjar det bli riktigt spännande i Big Little Lies.
 
Tisdag: På tisdag skall jag träffa Carro efter jobbet och gå på stan en runda. Skall bli mysigt.
 
Onsdag: Inget inplanerat än så länge.
 
Torsdag: Yoga efter jobb!
 
Fredag: Faktiskt inga planer än så länge. Blir kanske en AW? Vi får se!
 
Lördag: På lördag är vi hembjudna till Lars och Lina på fest för att fira deras födelsedagar. Börjar med att käka och dricka lite vin med Carro, Johan, Sarah och Niclas. Bästa gänget!
 
Söndag: På söndag kommer Neja, Sara W och Rebbe med familjer hem till oss. Vi hoppas på fint väder så att vi kan vara ute i solen, gå till en lekplats och sedan kanske avsluta med en pizza. Mysigt!
 
Rätt så trevlig vecka om jag får säga det själv. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0