En trött måndag med sushi och löpning.

Alltså idag har jag varit sååå himla trött. Det är bara för att det är måndagstisdag. Det spelar liksom ingen roll hur länge jag är ledig, jag är alltid trött veckans första arbetsdag. Men kände mig ändå ganska fräsch i Snapchats snyggfilter. Hyn är on fleek i det filtret, kan ju låtsas att den är det på riktigt också.
 
Jag brukar unna mig saker när jag är hängig och trött. Så idag fick det bli en sushilunch!
Så gott. Tröttnar aldrig.
 
När klockan slog fem cyklade jag hem från jobbet, bytte om och cyklade sedan ner till Pildammsparken. Jag skulle ju springa Vårruset med jobbet! Hittade dock dessa fina tjejer innan start, Maria, Caroline och Mia. Vi brukar springa Vårruset tillsammans, så det var kul att peppa med dem innan start.
 
Såå mycket folk!
 
Och 31 minuter senare var jag och Carro i mål. PJUH! Det var tungt i år, men det gick!
 
Sedan mötte jag upp mina kollegor, hämtade ut vår picknick-korg och kikade runt i tälten med olika smakprover innan det var dags att cykla hem. Plötsligt var jag pepp och pigg igen.
Perfekt början på maj-månad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som springer :) 💪👏 ❤ Gillar verkligen din färgglada jacka 😍👌

2017-05-03 @ 09:21:21
Postat av: Saraw

Som vanligt glömmer jag skriva att det är från mig 😂⬆️⬆️

2017-05-03 @ 09:22:07

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0