Ett par bilder från min tisdag.

Här kommer några bilder från min tisdag!
 
Jag gick upp, åt frukost och gjorde mig i ordning. Hade på mig byxor från Zara och skjorta från H&M. Var ganska blå, typ min favoritfärg för tillfället.
 
Jag matade katterna och klappade dem hej då innan jag gick till jobbet. Isa får alltid blötmat uppe på köksbordet för att Nima annars puttar bort henne och äter upp hennes mat. Ej okej.
 
"Jag vill titta på tulpanerna i Slottsträdgården" sa jag till min kollega Robban på lunchen. Sagt och gjort! Vi promenixade till Slottsparken efter vi hade ätit för att titta på de fantastiska tulpanerna.
 
Titta så fint!! Som en liten holländsk äng, fast mitt i Malmö. Om ni är i Malmö, gå dit och titta! De blommar för fullt nu. Resten av dagen packade och städade jag, förberedde inför Paris. Ikväll åker jag, iiiih!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hälsa Paris och njut! :)

2017-05-17 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0