Fredagslistan om mig just nu.

 

Jag gör: Detta inlägget är tidsinställt, men när det publiceras sitter jag i möte på jobbet.

Jag ska: Hem till Dans storebror ikväll och äta tacos. Mysigt!

Jag kan: Numera springa 5 km utan att totalt dö av andnöd. Det gick hur bra som helst när jag sprang igårkväll, så skönt! Hade inte sprungit på 4 månader, så är glad att jag fått upp konditionen igen.

Jag köper: Något gott att dricka varje lunch. Så onödigt. Det varierar allt mellan latte och iskaffe till energidricka, cola och kolsyrat vatten.

Jag borde: Göra mycket såsom gå och lägga mig i tid, laga mer mat, spara mer pengar, springa oftare, lägga ner mer tid på bloggen, städa oftare. Så tröttsamt att man hela tiden har så höga krav på sig själv.

Jag måste: Köpa en ny väska innan vi åker till Paris.

Jag vet: Att allt ordnar sig med tiden.

Jag tycker: Att livet är ganska bra just nu och att jag har blivit bättre att prioritera det som gör mig gott.

Jag tänker: På vart jag vill resa i sommar. Funderar på Lissabon eller Prag. Vad tror ni?

Jag förbrukar: Ett paket popcorn i veckan för tillfället.

Jag lyssnar: På Ed Sheerans senaste album och Pingis och Isabellas Economista podd.

Jag drömmer: Inte så mycket för tillfället.

Jag längtar: Till Paris, åker på onsdag!

Jag fasar: Inför att bli jättevuxen. Vill ej.

Jag använder: Väldigt mycket skjortor och blusar för tillfället. Har nästan aldrig klänning längre?

Jag njuter: Av pepsi max och vin. Inte tillsammans då.

Jag blir: Glad av att komma till jobbet och ännu gladare över att jag trivs så bra.

Jag äter: Proteinpudding med chokladsmak alldeles för ofta.

Jag dricker: Thé på morgonen, vatten under dagen och antingen kolsyrat vatten eller pepsi max på kvällen.

Jag brukar: Tappa saker. Jag är så klumpig med det. Dan säger att han inte känner någon som tappar så mycket saker som jag gör. 

Jag tittar: På jättemånga serier och annars Let's Dance på fredagar. Final ikväll! Heja Anja!

Jag läser: Öppnas i händelse av min död av Liane Moriarty för tillfället.

Jag vill: Ha sommar, sol och värme. Och också äta tacos ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0