Shuffleboard, vin och gulliga kompisar.

I lördags ösregnade det hela dagen. Så tråkigt. Jag och Dan gick först på bio och såg Guardians of the galaxy 2 som var jättebra, tips tips. Sedan gick vi hem, gjorde oss i ordning och mötte därefter upp våra gulliga kompisar på Interpool!
 
Titta! Gulliga kompisar! <3
 
Vill ni spela shuffleboard?, undrade dem och såklart! Så kul! Hade aldrig gjort det tidigare. Så check på det på the list of life.
 
Desirée, Amanda, Micke, Dan och Elias var med. Jaana och Martin också, men de syns inte på bilden. Jag var också där. Så ni vet.
 
Vi drack öl (okej, jag drack cider) och spelade ett tag. Först förlorade mitt lag, sedan bytte vi lag och då vann vi. Woho!
 
Gulliga Amanda.
 
När vi kände oss klara tog vi bussen hem till Des och Micke.
 
Där spelade vi spel, drack vin och umgicks tills klockan blev ett på natten. Fin lördag med gulliga kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0