Amandas födelsedag och kalkonmiddag i Löddeköpinge.

I lördags sov jag och Dan sååå länge. Så himla skönt var det, jag älskar att sova ut ordentligt på lördagar. Sedan gick vi en morgonpromenad, gick och handlade och sedan hem för att äta frukost. Efter lite fix hemma gjorde vi oss i ordning inför resten av dagen. Jag hade en ny blus från Gina.
 
Vid tretiden gick jag och Dan bort till Slottsstaden och hem till Amanda!
 
Fina Amanda hade fyllt år och det skulle såklart firas! Hon hade bjudit hem sina nära och kära på kalas.
 
Med så god mat och dricka!
 
Vi minglade, kramade kompisar och hälsade på Johannas och Steves bebis som vi träffade för första gången <333
 
När klockan var runt fem var det dags för mig och Dan att gå vidare.
 
Vi tog bussen till Löddeköpinge och hem till mina föräldrar! Vi skulle fira fars dag i förskott och möttes av det här finuppdukade bordet.
 
Mamma och pappa bjöd på kalkonmiddag, oh så gott!
 
Sös och Simon.
 
Fina pappa!
 
Och så mamma och Dan. Mina småbröder kunde tyvärr inte vara med, men det var mysigt att samlas bara en del av familjen också. Efter middagen åt vi äppelpaj och pratade om jobb, kärlek och livet i allmänhet kan man säga. Vilken fin lördag va!

Kommentarer
Postat av: M

Vad jag ser sur ut!! ;-)

2017-11-17 @ 10:39:14

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0