Favoriter just nu.

 
Favorittröjan just nu:
Älskar den här jag köpte på Gina för ett tag sedan. Använder den jätteofta och vill ha den i fler färger! Så luftig och skön.
 
Och nagellack:
Jag har precis börjat använda nagellack från OPI! Tycker de är helt fantastiska och sitter kvar länge. Vill för tillfället ha en ny röd nyans till jul.
 
Godaste drycken:
Utan alkohol: Pepsi Max, kaffe med havremjölk och vatten. Med alkohol: Ginger Joe och rödvin är för tillfället den stora hitten, var för sig då alltså.
 
 
Godaste snabbmaten:
Subway! Fräscht, billigt, snabbt och gott. Eller Keldas soppor, mmmm!
 
Bästa TV-serien:
Älskar Riverdale just nu, säsong 2 är aktuell på Netflix. Tack förresten för alla serietips! Nu har jag massor att beta av.
 
Dina favoritskor:
Jag är inte jätteglad i skor. Jag vill bara att det ska funka och passa till allt. För ett tag sedan köpte jag de här från Din Sko, både i svart och brunt och de är perfekta! Passar till klänning och jeans och är bekväma.
 
Favoritmusik just nu:
Sam Smith <3
 
 
Bästa boken:
En av de bästa böckerna jag har läst är Livet efter dig av Jojo Moyes. Jag vet att filmen var cheesy, men boken var verkligen bra. Gick rakt in i hjärtat. 
 
Favoritsmycke:
Örhängen! Får inte nog av örhängen från Lily and Rose just nu. Vill ha allaaa!
 
Och bästa accessoaren:
Klockor, alltid. Speciellt från Daniel Wellington.
 

Kommentarer
Postat av: Regina

Hihi så bra inlägg :)

Svar: <3
Sofie Strandberg

2017-11-24 @ 19:27:44
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0