I mitt sovrum.

Häng med och kika på ett par nya grejer i vårt sovrum!
 
I söndags sken solen mellan regnskurarna och då passade jag på att ta de här bilderna. Om jag bäddade sängen bara för bloggens skull? Oh yes. Lägg märke till Isa som chillar.
 
Det jag i alla fall ville visa är att vi äntligen har fått upp grejer på vår ena sovrumsvägg! Det gör så mycket när väggen inte är helt tom.
 
Vi beställde två stycken hängare från IKEA. Jag tycker det är fint med gulddetaljer just nu och därför var det extra viktigt att knopparna skulle vara guldiga. Dessutom är det så snyggt att hänga upp extra fina plagg och ha som en del av inredningen. Galgarna kommer från ICA Maxi! (Och min klänning är från BikBok)
 
Bredvid klädhängarna har vi satt upp två tavlor med guldramar, också från IKEA!
 
HÄR hittar ni tavlorna och HÄR hittar ni ramarna. Påfågeltavlan är så fin tycker jag. Direkt när jag såg den så bara "måste haaaa", som allt annat i mitt liv.
 
Bebis! <3
 
Tycker det blev så fint. Sjukt nöjd!

Kommentarer
Postat av: M

Mycket tjusigt!! <3

2017-11-22 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0