Johans födelsedag och en torsdagkväll på restaurang Monster

I torsdags var det ingen vanlig dag för då var det Johans födelsedag! För att fira hade Carro bokat bord på restaurang Monster som ligger precis bredvid där vi bor. Klockan 18 samlades vi därför hemma hos mig och Dan för lite förbubbel och presentöppning.
 
Cava med granatäppelkärnor, bästa fördrinken!
 
När presenterna var öppnade och bubblet uppdrucket var det dags att gå...
 
... över gatan till restaurangen! Himla nära och bra om jag får säga det själv.
 
Titta så fint sällskap! Johan, Carro, Sarah och Niclas.
 
Och en lite suddig bild på mig och Dan. Ljuset var kanske inte det bästa för just fotografering.
 
Jag beställde en steak and cheese-burgare med avokadoaioli.
 
Niclas åt fisksoppan.
 
Och Sarah oxfilén. Monster är ju främst en köttrestaurang och deras kött är väldigt gott.
 
Atmosfären är också väldigt mysig, däremot tycker jag att servicen är sådär. Vi blev lite bortglömda nere i vår hörna och det är ju rätt trist.
 
Sedan drack vi kaffe och åt dessert innan det var dags att gå hem och sova. Så himla fint med lite vardagslyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0