2 centimeter kortare.

Igår skulle jag egentligen förberett en del roliga inlägg men timmarna bara gled från mig. Jag får fixa lite ikväll istället så att ni får fina inlägg resten av veckan. Men jag tänkte att jag i alla fall kunde visa hur det gick efter mitt frisörbesök i söndags!
 
Jag klipper mig på Nikita på Triangeln och är jättenöjd med dem. Ellen som jag går hos gör alltid som jag vill och förstår precis hur jag menar. Älskar när man bara kan säga "jag vill inte ha det för kort, men inte heller för långt" och så fattar hon precis. "Då klipper vi bara 2 centimeter istället för 4 den här gången" sa hon och vips så blev det perfekt. Hon passade även på att locka till det så jag hade en extra snygg måndagsfrisyr igår. Hon fick till så fint vågigt svall med sin plattång!
 
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill ha kort eller långt hår, så tills dess får det bli något där emellan. Jag är i alla fall mycket nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0