Dagens outfit: torsdag till lördag.

Såhär har jag sett ut genom min hallspegel torsdag till lördag!
 
Torsdag
I torsdags var vädret rätt tråkigt. Det regnade och blåste jättemycket och jag var ganska trött efter en hektisk vecka.
 
Så dagens outfit blev något mjukt och skönt, men också fint såklart!
 
En lite tjockare polotröja från Cubus och ett par kostymbyxor från Mango.
 
Fredag
I fredags plockade jag fram en av mina favoritblusar för tillfället.
 
Den är liksom rolig och fin och jag blir alltid så glad när jag har på mig den. Den kommer från Gina.
 
Precis som mina favoritjeans! I fredags efter jobbet hängde vi bara hemma, åt mat och tittade på massvis med TV-serier.
 
Lördag
Och såhär såg jag ut igår när Regina och Frédéric kom över på middag!
 
Jag klädde mig i helsvart och hade en ny blus från Kapp Ahl på mig. Oh tyckte så mycket om den. Älskar ärmarna och att den är plisserad.
 
Byxorna är slacks från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0