Daniel Wellington: Classic Petite Ashfield.

Nu blir ni ju kanske inte sådär jätteförvånade – men jag har en ny klocka från Daniel Wellington!
 
För ett par veckor sedan släppte de sin senaste klocka Classic Petite Ashfield. Hur jag reagerade? "Måste haaaaa!!", ungefär så. Och när jag läste Reginas inlägg slog jag till!
 
Det är en svart klocka med 32 mm stor urtavla, svart meshband och den här gången med silvriga detaljer! Oh, så så glad i den.
 
Den 32 mms urtavlan sitter verkligen PERFEKT på handleden och det är dessutom min första klocka med meshband.
 
Den hade jag på mig i lördags och känner överlag att vi kommer hänga mycket i höst.
 
Nu har jag fyra DW-klockor jag kan variera mellan. Oh, så stolt över denna fina samling. Kanske ska ta det lite lugnt på klockformen nu annars, jag menar kan man ha för många? Näää, det kan man ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0