Fredagslistan.

Jag tänker att vi lämnar gårdagen och peppar med en fredagslista idag istället!
 
Vad gör du i skrivande stund?
Detta inlägget är tidsinställt så i skrivande stund sitter jag hemma, det är torsdag och jag tittar på Good Wife. Men när inlägget publicerat är det fredag, jag är förhoppningsvis glad och sitter i ett planeringsmöte på jobbet.
 
Vad ska du göra idag?
Idag efter jobbet ska jag träffa Regina för en liten AW! Ska bli supermysigt. Sedan komme Dan hem och då ska jag pussa på honom.
 
Något du önskar du gjort denna vecka?
Jag vet inte riktigt. Andats? Inte tagit åt mig så mycket av kommentarer. Jag önskar att jag hade tagit regnstövlar i måndags när det regnade så mycket, då kanske jag inte hade varit förkyld idag. Jag önskar också att jag hade lagat lite mer mat och testat nya maträtter. Annars är jag rätt nöjd med veckan.
 
 
Vad gör dig glad en tråkig dag?
Dan <3 Glass, soffan och Netflix. Och att prata ihjäl mig över telefon med en vän.
 
Något som gjorde dig arg i veckan?
Ovanligt många saker faktiskt.
 
Det godaste du ätit i veckan hittills?
Laxfilén jag lagade igår, eller pastan med ädelostsås jag gjorde i måndags.
 
Vad händer i helgen?
På lördag ska vi en sväng till IKEA och på kvällen ska vi bara ta det lungt. På söndag har vi inget inplanerat. Skönt med en lugn helg!
 
 
Tre städer du vill resa till?
New York, San Francisco, Tokyo.
 
En film du vill se?
Hmm, jag vet inte riktigt! Har sett ganska många filmer på sistone. Såg ju IT härom dagen som var bra! Ryslig men inte för jobbig liksom. Rekommenderar den. Men en film jag vill se, Girls Trip kanske?
 
Vad har du för dålig ovana?
Biter på naglarna, shoppar kläder när jag är stressad, dricker för mycket Pepsi Max.
 
Din favoritfärg?
Jag tycker om de flesta färger, men rött är min favorit.
 
Vilken låt tänkte du spela konstant denna helg?
Älskar fortfarande Feel it still med Portugal. The Man.
 
 
Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0