Lördag, Vellingeblomman och Sarahs födelsedag.

I lördags mötte jag och Dan upp Sarah och Niclas vid 14-tiden och åkte sedan till Vellinge för att gå på Vellingeblomman! Jag hade inte varit där tidigare och var så pepp. Kolla liksom, pumpahimlen!
 
Vi gick igenom deras Halloweenutställning och alltså fy sjutton vad läskig den var!
 
Lugnade sedan ner mig med pumpautställningen istället.
 
Sa hej till minions bland annat!
 
Och Barbafamiljen.
 
När vi var färdighandlade på Vellingeblomman åkte vi hem till Sarah och Niclas. Sarah fyller år (idag faktiskt! Grattis Sarah!) och det skulle vi såklart fira.
 
Vi började med bubbel och försnacks. Mums!
 
Och sedan började vi duka fram för fondue.
 
Min fina långhåriga man <3
 
Hej från mig!
 
Vi korkade upp en flaska rödvin och sedan var det dags att äta!
 
Åt mycket och länge, tills vi nästan sprack.
 
Sedan fick Sarah öppna presenter!
 
Och vi spelade Med andra ord. Jag och Sarah förlorade! Fortfarande helt chockad över detta. Vi som annars är så grymma.
 
Vi avslutade denna fina lördag med chokladfondue och sjöng fint för Sarah. Så bra dag! Grattis igen bästa Sarah på din födelsedag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa ni! Tack för en strålande lördag och födelsedagsfirande! Puss H ❤️❤️❤️

2017-10-24 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0