Torsdagsdepp.

 
Alltså bläääää på den här dagen. INGENTING har gått som jag har velat, alltså inget! Och liksom vad händer med alla människor? ALLA jag pratat med idag (som jag liksom inte känner) har varit SÅ otrevliga. Allt från telefonförsäljare till personalen på Gina. Jag fattar ingenting, hur dåligt jag än mår så är jag alltid trevlig mot främlingar. De har liksom inte gjort mig något?! Varför ska jag vara otrevlig? Det tar så mycket energi.
 
Nu har jag satt mig i soffan, ätit god hemlagad mat och ska snart äta lite glass. Samtidigt tittar jag på Good Wife och har två katter bredvid mig. Känns rätt okej ändå. Men har ingen Dan hemma som kan krama mig och säga att allt kommer att bli bra. Jag vet ju att det blir det, jag vet att jag kommer vakna upp imorgon och vill ha revansch av livet. Lika glad och positiv som vanligt. För jag är ju sån. Och det är ju skönt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0