Fyra bilder från mitt lördagsstrosande.

I lördags skulle jag och Dan egentligen åkt på utflykt, men eftersom tågen strulade blev det inte av. Jag mötte då istället upp Sarah på stan, vi tyckte att det var en perfekt dag för lite lördagsstrosande. Huuur roligt att jag och Sarah såg exakt likadana ut? Jeans, plommonfärgad tröja och silvergrå skor <3
 
Vi gick först till Lilla Kafferosteriet och fikade. Det var så fint väder så vi satt på deras uteservering. Härliga sensommar!
 
Sedan traskade vi i affärer. Jag köpte en tröja till Dan och ett par byxor till mig själv. Vi gick till Mio och jag hittade en lagom stor soffa. Vad tror ni? I den kan jag och Dan mysa framför TV:n på fredagkvällarna.
 
När vi kände oss traskade vi hem genom stan igen och upptäckte att de sålde ut sittblommor på Gustav Adolfstorg. De kostade nästan ingenting, den här fina buketten blev totalt 35 kronor! Tack, tack. Floristen tipsade också om att man skulle byta vatten varje dag till dem och att de då håller längre. Snittblommor gör så mycket för lägenheten tycker jag! Får unna mig det oftare.
 
Resten av kvällen hängde jag och Dan hemma, tittade på film och åt god mat. Så härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0