Kanske årets sista kräftskiva.

 
Hej på er! Ber om ursäkt för dåligt bloggande de senaste dagarna, men jag har legat hemma i feber. Idag är jag lite kryare och passar på att både jobba hemifrån och blogga lite. Tänkte att vi skulle börja att titta på ett par bilder från kräftskivan som vi hade fredags! Den som kom att bli kanske årets sista.
 
Jag gick all in på dekorationer som sig bör.
 
Och här har vi mig, hejhej! Blus från Zara och jeans från Gina.
 
Sedan kom gästerna som bestod av Sarah, Niclas, Carro och Johan. Vi dukade fram maten! Baguetter, sallad, ost.
 
En räk- och tonfisklåda Niclas hade gjort.
 
Samt västerbottenpaj. Omnom!
 
Och kräftor såklart!
 
Sarah hade köpt finfina räkor från Limhamns fiskrökeri. MMMM så gott!
 
Carro, Sarah och Johan! Sedan åt vi hela kvällen och umgicks. Fin fredag med några av de bästa! <3

Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

mysigt =)
ha en bra dag

kram

2017-09-13 @ 12:37:24
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0