Kräftskiva på kontoret.

I torsdags såg jag ut såhär när jag kom till kontoret. Jag var lite extra vardagsfinklädd eftersom vi skulle ha kräftskiva på jobbet.
 
Så först jobbade vi hela dagen och när arbetsdagen var slut begav vi oss ner till centralen. Vi skulle åka "Rundan" som är en turistbåt i Malmökanal. Så kul! 
 
Jag fick lära mig massor nytt om min fina stad.
 
När den var klar gick vi tillbaka till kontoret, drack fördrink och gosade med Skorpan. Skorpan är min kollegas kompis hund som har hängt på vårt kontor ett par dagar. Åååh så gosig han är. Det ger så mycket energi att höra små, små tassar mot parkettgolv.
 
Erik öppnade ostron.
 
Och sedan lekte vi en lek där vi skulle göra hattar till varandra. Här ser ni den jag gjorde till Anna. Fin va? Haha.
 
Så blev det dags att äta!
 
Amen ni ser ju, helt fantastiskt gott. Både signalkräftor och havskräftor.
 
Martin och Stina har precis fyllt 40 och det passade vi på att fira samtidigt. Anna och Eva hade fixat finfina lekar specifikt till dem.
 
 Sedan åt vi tårta och klockan 22 tackade jag för mig och cyklade hem. Tänk så fina kollegor jag har! Himla bra torsdag hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0