En dag förra veckan när jag skulle gå på restaurang

Förra torsdagen skulle jag på restaurang som ni vet och gjorde mig extra snygg.
 
Jag hade ett par nya kostymbyxor från Zara som behövde "gås in" och matchade med en blus från Gina Tricot. Hur gör ni när ni köper byxor? Jag får nästan alltid köpa dem supertajt dels eftersom jag oftast är mellan två storlekar och dels eftersom de nästan alltid töjer sig sen. Hatar när man köper byxor som sitter perfekt först men sedan töjer sig och blir för stora. Eller, händer det bara mig? Nåväl, dagens I-landsproblem.
 
När jag tog dessa bilderna snöade det ute, men idag ska det vara sol och 9 grader varmt i Malmö. Hurra! Våren är på väg!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Har samma problem med jeans... det största problemet är att antingen a) sitter de för tajt i midjan men perfekt i benen eller b) perfekt i midjan men för stora i benen. Måste typ åka till USA för att hitta bra jeans ;D

Svar: Har samma problem! De sitter alltid för tajt i midjan i början. Så himla störigt!
Sofie Strandberg

2018-04-06 @ 21:03:32
URL: http://nouw.com/ewees

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0