En lista om min kommande dag

Tänkte att vi skulle köra en lista om dagen – dock så tidsinställde jag denna igår och får därför gissa mig till hur dagen har varit. Men tänkte det kunde vara kul, handlar ju mer om mina förväntningar än vad som egentligen har hänt. Så det här blir en lista om min framtida fredag, ur torsdagens perspektiv. Hänger ni med?
 
 
Vad har du gjort idag?
Suttit i en bil en heeeeel dag, från Löddeköpinge upp till Stockholm. Vid den här tiden hoppas jag att vi kommit fram hela och rena och checkat in helgens lägenhet.
 
Vad tror du har varit kul idag?
Att anlända till huvudstaden, att äta lunch någonstans längs vägen, lyssna på bra musik i bilen.
 
Vad tror du har varit jobbigt idag?
Att sitta fem personer i en bil i sex timmar. Dör så trångt. Vi lär ha bråkat om vilken musik som ska spelas också. Min bror Christoffer har säkert fått bestämma och förmodligen suttit i framsätet hela vägen. Just know this.
 
 
Vad tror du att du gör nu?
Har precis lämnat av packningen i lägenheten i Kungsholmen och har begett mig ut på jakt efter ett Systembolag. Come hell or high water för att jag inte ska få mitt fredagsvin.
 
Hur ser du ut idag?
Jag åker i ett par jeans och en rosa skjorta från H&M, men svider om till något festligt på kvällen tänker jag.
 
 
Vad är planerna inför kvällen?
Möta upp min lillebror och hans flickvän Alice, min faster och hennes man samt min kusin och sedan ut och äta på en restaurang. Alltså hur mysigt?! Är avis på framtida jag just nu.
 
 
Vad har ni för planer för helgen?
 

Kommentarer
Postat av: Allan

Kyrkokören som jag sjunger i medverkar i en konsert med Andreas Weise och Sonja Aldén på söndag (Sofia Albertina kyrka, Landskrona) kl 16. 🎶

Ha det gott!

Svar: Oh, låter jättekul! Hoppas konserten gick bra :)
Sofie Strandberg

2018-04-13 @ 16:35:58
Postat av: Isabelle

Vilken rolig idé! Läser gärna liknande blogginlägg igen 😄 Fredagstacos och kolla serier med sambon <3 Lördag: jobba, kolla på Smålands final av en danstävling, gå på workshop - rysk koreograf som är helt amazing!! Var så nervös innan över att nivån var mellan/avancerad (är typ mellan själv) men heja vad roligt det var!! Söndag: långprommis, göra stor brunch, äta i 100 timmar framför tvn, söndagsmiddag hos sambons föräldrar och fastnade sen framför en för mig ny serie som du tipsat om - Handmaid’s tale. Hallå vad bra, jättefarligt att upptäcka den en sen söndagkväll...

Svar: Oh, låter som en fantastisk helg! Kul att du gillade Handmaids tale, den är så spännande!! Haha, ja det där med att titta på serier en söndagkväll känner man igen. Vill ju inte att det ska bli måndag, haha!
Sofie Strandberg

2018-04-16 @ 08:06:24

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0