Glad fredag!

 
Hej och glad fredag! Mår ni bra? Jag har haft en så konstig vecka, har varit helt ur fas och inte alls pigg och alert. Hoppas att det ordnar upp sig till helgen. Upptäcker att mina tre senaste blogginlägg har rubriker som innehåller veckodagen de publicerats på. Ber om ursäkt för det, och för dåligt bloggande den här veckan. Har inte alls haft någon som helst inspiration.
 
Har däremot sett ganska många serier! Har ni sett de första avsnitten av Handmaid's tale säsong 2 än? Tror att den här säsongen kommer bli en riktig nagelbitare.
 
Fick också hem en kostym igår som jag beställt från Mango. Den tänkte jag bära i helgen när jag ska fira att min kusin Therese fyller hela 30 år! Bilder på både kostymen och festen kommer såklart.
 
Ikväll ska jag och Dan bara ta det lugnt. Jag tänkte springa en runda, köpa fredagsblommor, äta god middag och sedan somna på soffan. Allt i vanlig ordning.
 
Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åååh jaa, tror säsong två kommer vara såå bra. Läser detta på en bakissöndag, sitter och äter laktosfri sandwich-glass (äntligen finns det!!) och tittar på en lagom ansträngande film. Trött som en fura men ändå fint pga hade så fina tider med vänner och sällskapsspel igår. 🤗

Svar: Låter som en fin helg! :)
Sofie Strandberg

2018-04-29 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0