Just nu

 
Tänker jag på:
Vad vad vaaad ska jag pack och ta med mig till Stockholm i helgen? Hur ska vi få plats med all packning i mammas och pappas bil? Behöver jag tvätta något? Behöveeerrr klippa mig och färga håret. Ah, typ så.
 
Är jag glad över:
Att jag inte är förkyld längre och att det äntligen är vår och jag har fått två fräknar på näsan!
 
Äter jag helst:
Just nu vill jag ha allt. Alltså seriöst, ge mig allt. Pizza, pasta, tacos, you name it. Tryck i mig kolhydrater ba.
 
 
Längtar jag efter:
Min Stockholmshelg med världens bästa familj.
 
Är jag ledsen över:
Att min familj just nu är lite sönder. Vill att den ska bli hel igen.
 
Läser jag:
Är snart klar med Arvet efter dig av Jojo Moyes. Jag pausade den för tyckte att den var sådär och läste lite noveller istället, men nu har jag gett mig på den igen!
 
 
Är jag stressad över:
Livet i allmänhet känns det som. Men det skiter vi i nu, snart är det sommar och då åker vi till Rom. Där finns ingen ångest tänker jag.
 
Är jag nöjd med:
Att få bo i Västra Hamnen när det är vår och att vi har världens största balkong som jag ska fylla med blommor i sommar.
 
Drömmer jag om:
Vill just nu mer än något tillbaka till Paris. Vad ju där förra våren och skulle så gärna vilja åka dit den här våren också. Skulle i och för sig kunna åka till Barcelona eller Budapest också, jag är inte kräsen. Känner att jag har allmän reslängtan, vill iväg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0