Vecka 18.

Välkommen vecka 18 och välkommen Valborgsmässoafton. Jisses, imorgon är det maj. Utanför vår lägenhet har körsbärsblommorna slagit ut och det är ett rosa myller.
 
Idag jobbar jag till klockan 15 och när det här inlägget publiceras är jag på väg hem igen. Ikväll ska vi till Carro och Johan tillsammans med Sarah och Niclas. Vi ska grilla! Det är så mysigt att grilla på Valborg, som ett ställningstagande över att nu är det nästan sommar. Ikväll ska det dock regna, men det struntar vi i.
 
Annars då? I veckan har jag inte jättemycket inplanerat. På onsdag ska jag springa Vårruset med jobbet och annars ska jag mest träffa kompisar, gå på stan, träna och jobba. Ungefär så.
 
Vad ska ni göra för att fira in våren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0