Tisdag

Hej och glad tisdag!
 
Så trött jag är idag. Jag fryser konstant och är allmänt hängig.
Idag har det varit en riktig tisdagstisdag. Saker har inte alls gått som jag har velat. För att varva ner gick jag på stan en sväng efter jobbet och köpte saker jag sedan ångrade. Haha, så himla typiskt. De ska lämnas tillbaka imorgon.
 
Annars har vi gjort annat vettigt man gör en tisdag: tvättat, gjort lunchlådor, ätit sushi och tittat på Idol.
Dan har köpt ett nytt strykjärn som han har testat ihjäl. Alla skjortor är nu välstrukna och hänger fint i garderoben. Detta efter att vårt gamla strykjärn, som vi inte längre kunde ställa in temperaturen på pga gått sönder, brände och smälte en av mina favoritblusar. Så, det var ändå på tiden att köpa ett nytt.
 
Tja, det var min dag ungefär. Just nu tittar jag på Barnmorskorna i East End på Netflix, gillar den mycket.
 
Hoppas ni har haft en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0