Vecka 32

Hej hej hallå!
 
Vecka 32 svepte fram genom sommaren.
Idag jobbade jag min första arbetsdag efter semestern. Det gick fint, den var snäll. Så jag firade med avokadomackor och ett avsnitt av Good Girls på Netflix.
 
Den här veckan kommer innehålla lite smått och gott, mest småfix faktiskt. Jag ska till naprapaten, räta ut mina axlar och trycka på ömma punkter vid skulderbladen. Jag ska på födelsedagskalas och kanske till och med besöka gymmet? På fredag ska jag och Dan träffa en bröllopsfotograf, spännande. Känner att vi verkligen är i fas med vår bröllopsplanering! Kanske har jag även en aning nu om hur klänningen ska se ut.. Vi får väl se.
 
Tänkte annars mest ta det lugnt och äta god mat. Bada i havet och dricka ett och annat glas vin.
 
Har ni fortfarande semester?
Trevlig måndagkväll!
 
Hade inte sagt nej till detta idag. Pasta Carbonara på en restaurang i Rom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0