Kära Tomten, i år önskar jag mig

Örhängen från Lily and Rose – Jag älskar det här märket! Använder de jag har därifrån ofta, både till vardags och fest. De är så fina och festliga. Önskar mig bland annat Petite Alice i silk, Petite Sofia i rose peach och även i light silk och Amelie i blush rose.
 
Glas från Iittala Essence – Jag och Dan samlar på glas från Iittala Essence och behöver alltid fylla på vår samling. Just nu är det främst champagneglas, dessertvinsglas och rödvinsglas som vi behöver.
Feministfällan av Nina Åkestam – Jag är ett stort fan av Nina Åkestam och tycker att hon är en fantastisk författare och retoriker. Jag har tidigare läst hennes bok "Meningen med hela skiten" och tänker att hennes nysläppta bok Feministfällan står på tur. Finns bland annat här!
 
Cykelhjälm – Jag cyklar till jobbet varje dag året runt och ändå har jag ingen cykelhjälm. Jag cyklar oftare på sommaren än på vintern såklart, men för det mesta cyklar jag varje dag. Så därför är det nu dags att ta tag i detta och önska mig en cykelhjälm i julklapp! Det ska helst vara en cool och snygg med någon fin färg. Ska det vara, så ska det verkligen vara tänker jag. Dessa två fina hittar man på Stadium här och här.
 
Dress Selected Femme – Vi avslutar den här önskelistan med något dyrt och fint, haha. Den här klänningen hade suttit som en smäck på nyårsafton. Finns att beställa på MQ bland annat.

Kommentarer
Postat av: M

Vi får väl se vad tomten kommer med!! Hihi ;-)

2018-12-05 @ 07:54:05

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0