Spotify: Mitt musikår 2018

 
Förra veckan släppte Spotify sin årliga tjänst där man summerar sitt år i musik! Vi kikar på hur mitt år har sett ut.
 
Jag har lyssnat på totalt 26 583 minuter musik! Rätt bra jobbat, men förra året lyssnade jag på 28 000 minuter cirka så jag ligger ändå efter i år. Inte för att det är en tävling, haha.
 
Min mest spelade artist var Shawn Mendes! Jag blev både förvånad och inte. Han släppte nytt album i våras och jag har lyssnat på det ganska mycket. Jag gillar hans musik, speciellt när jag jobbar. Den är lätt att stänga in sig i.
 
Mina topp 5 mest spelade låtar var:
 
1. Can I be him – James Arthur: Älskar James Arthur!

2. Irreplaceable – Beyoncé: Tyckte denna var så otippad, haha. Men älskar den!

3. Like to be you – Shawn Mendes och Julia Michaels: Shawn Mendes <3

4. Empire State of Mind – Alicia Keys: Har längtat så mycket till New York det här året :(
 
5. Think before I talk – Astrid: Astrid!! Känner spontant att min topp 5-lista innehåller mycket Girl Power, älskart.
 
Min subgenre i år var Dance Pop, vilket inte alls var otippat. 
 
Kul att man fick veta vilket stjärntecken man lyssnade mest på också. Haha, jag har läst nästan överallt att Fiskarna (som jag har som stjärntecken) och Lejonet inte passar bra ihop. Ändå gillar jag dess musik allra bäst, spännande!
 
Här hittar ni min playlist med mina mest spelade låtar 2018.
 
 
 
Summera ditt år i musik här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0