Vecka 51

 
Hej och god kväll!
 
Är det såhär det ska bli nu när jag inte hinner tidsinställa inlägg, att jag bloggar och publicerar på kvällarna? Så himla tråkigt. Vill bryta detta mönster, men ibland kommer livet emellan helt enkelt.
 
Dags för sista veckan innan julledigheten! Jag har massvis som ska fixas och projekt som ska avslutas, men sen är jag ledig i 14 dagar. Helt galet. Idag var jag på spinning och på onsdag ska jag på pilates. Men vet ni vad som händer imorgon? Då är det final i Bachelor! Det kan vara det absolut viktigaste som händer de närmsta dagarna, haha. Blir det Hedvig eller Gabriella?!
 
Till helgen börjar julfirandet! På lördag ska vi hem till mamma och pappa och fira jul bara vi i familjen. Vi har haft ett par tuffa månader, så det ska bli mysigt att få kvalitetstid och ro om varandra. På söndag är det lillejulafton och då ska vi fira jul med Dans bröder med familjer hemma hos Dans storebror, som vi brukar göra. Det är så mysigt med traditioner!
 
På självaste julafton är vi hemma hos mina föräldrar och då kommer också min mormor och moster. Ska bli härligt!
 
Hur ska ni spendera veckan innan jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0