Vecka 52

Sista veckan på 2018.
 
Vi har haft en väldigt mysig julhelg och just nu vävs dagarna ihop. Jag glömmer bort vilken veckodag det är och vad vi ska göra. Men är det inte så det är generellt i mellandagarna? Man vilar ut, äter godis och tittar på TV-serier. Kanske blir det en och annan promenad, men förmodligen inte.
 
Idag ska jag och Dan försöka ta oss i kragen lite i alla fall. Vi ska städa här hemma och kanske gå till gymmet sen. Ikväll ska vi träffa Jenny, Jakob, Cilla och Alexander och äta middag ihop. Mysigt!
 
I veckan har vi tänkt gå på bio och se Mary Poppins nya film och kanske går vi en sväng på stan och kikar på mellandagsrean. På fredag kommer min kusin Therese och hennes familj hit en sväng och på lördag ska vi till Kågeröd för att umgås med fina vänner. På söndag ska vi inte göra någonting och på måndag är det nyårsafton!
 
På självaste nyårsafton ska vi fira på MJ's här i Malmö och det ska bli så kul. Vi gillar verkligen MJ's, de har en fantastisk miljö och maten är så god. Vilket fint avslut på 2018 och start på 2019 det kommer bli!
 
Men så ser planerna ut för veckan. Just nu sitter jag fortfarande i pyjamas i soffan och ska snart hasa mig ner till Netto för att köpa melittapåsar så vi kan koka kaffe. Jag kommer uppdatera bloggen med alla juloutfits och julfiranden, så vi hörs såklart i dagarna.
 
Ha nu ett par supermysiga dagar, passa på att varva ner och umgås med nära och kära. God fortsättning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0