28 år!

Idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag! Hela 28 år fyller jag. Känns ändå sjukt ungt? Har ingen åldersnoja alls faktiskt. Livet blir ju bara bättre och roligare. Så mycket fint man har framför sig ändå.
 
Tänker att vi börjar den här måndagen med att kika på mitt årliga födelsedagsinlägg!
 
2010
År 2010 fyllde jag 20 år. Då åkte vi skidor i Polen och gick ut och åt på kvällen. Jag och Dan hade varit tillsammans i lite mer än 1 år då.
 
2011
 
År 2011 fyllde jag 21, vi hängde i Polen igen och åkte skidor. Här hade jag börjat bli intresserad av 50-/60-tals modet, vilket syns på födelsedagsklänningen.
 
2012 
2012 och hela 22 år gammal! Hade börjat plugga till Produktionsledare på Malmö Högskola och firade min födelsedag i Kristianstad med mina kusiner, Sös och mormor. Vi tittade på Sound of Music på teatern och åt sedan på en asiatisk restaurang. Bra dag!
 
2013
2013, 23 år gammal. Kommer ihåg att jag var ledig från skolan och hängde en del hemma. Gick hem till mamma och pappa på kvällen och åt smörgåstårta.
 
2014
År 2014 fyllde jag 24. Jag hade praktik på Eminent på dagen och på kvällen dukade vi upp med långbord hemma i vår lägenhet i Lödde. Min familj, mormor och Dans föräldrar kom över på middag.
 
2015
År 2015 fyllde jag 25 år. Jag hade precis börjat jobba på Eminent och på kvällen firade vi med fondue hemma hos mig och Dan i Lödde med min familj. Ett par veckor senare hade jag stor lokalfest med alla jag känner.
 
2016
År 2016 fyllde jag 26 år och då hade vi flyttat till Malmö! Min födelsedag var en fredag och jag firade med min familj, mormor, Sarah och Niclas och Carro. Vi gick först ut och åt på Mosaik och hängde sedan hemma hos oss. En vecka senare hade jag födelsedagsfest hemma med alla fina personer i mitt liv.
 
2017
År 2017! Jag blev 27 år gammal och firade först med min familj med middag på Vespa och sedan fest i vår lägenhet med alla fina personer jag känner.
 
I helgen hade jag middag med mina närmsta tjejkompisar (bilder kommer!) och på lördag ska jag fira med min familj. Idag på självaste födelsedagen ska jag, Dan, Sarah, Niclas, Caroline och Johan äta fondue på Elysée och så blir det födelsedagsfika på jobbet. Vilken lyxig måndag! Grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis mitt hjärta!! 💖😍🎉🍾 Puss H

Svar: Tack finis!! <3
Sofie Strandberg

2018-02-26 @ 09:08:43
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack snälla!
Sofie Strandberg

2018-02-26 @ 10:18:16
Postat av: Isabelle

Stort grattis!! 🎉🎉🎉

Svar: Tack snälla! <3
Sofie Strandberg

2018-02-27 @ 08:01:14

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0