Alla hjärtans dag.

Hejhej och glad onsdag! Idag är det Alla hjärtans dag. Jag som är romantiker på fritiden tycker det är rätt kul med Alla hjärtans dag. Inte bara att fira med den man är kär i, utan att hänga med kompisar, familj och kollegor. Tja, den man tycker extra mycket om helt enkelt.
 
Men den kan också vara så jobbig och tramsig, innebära för höga krav och ångest för många. Så jag tycker inte vi ska ta den här dagen på för stort allvar. Därför pryder vi bloggen idag med ett par roliga kärleksmemes istället! Enjoy och hoppas ni skrattar rakt ut.
 
 
 
 
Haha, detta är så jag och Dan. Finns inga bråk som iPhone vs Samsung-bråken.
Känns som detta är Isa varje morgon när jag ska gå till jobbet.
 
 
Happy Valentines day!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Saknar ditt peppiga fredagsinlägg! Hoppas allt är bra med er och att helgen blir mysig <3

2018-02-16 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0