Min födelsedagsmiddag

Så i lördags var det dags att fira att jag skulle fylla år! Jag brukar alltid ha fest men kände för något mindre i år och bjöd in mina närmsta tjejkompisar på middag.
 
Jag dukade upp bubbel, ost och kex, räkröra, tapenade med mera.
 
Klockan 18 ringde det på dörren och kompisar började anlända!
 
Jag hade pyntat och dukat upp långbord i vardagsrummet.
 
När alla hade kommit och vi hade minglat lite var det dags för middag. Jag hade köpt smörgåstårta! En med lax och skagen och en vegetarisk. Tyckte själv att de var så goda!
 
Carro, Neja och Sara!
 
Rebbe och Jenny!
 
Titta fina personer! Från vänster och bordet runt: Rebbe, Jenny, Sarah H, Emelie, Sös, Amanda, Johanna, Desirée, Carro, Neja och Sara W.
 
Jag fick så många fina paket!
 
Som jag såklart öppnade!
 
Sarah H, Emelie och Sös.
 
Sedan dags för efterrätt!
 
Vi spelade spel.
 
Och sedan sjöng dem för mig gullisarna!
 
Amanda och Des.
 
Jaana, Sarah H och Carro.
 
Sedan var det dags för Prosecco Pong! Så kul! 
 
Det var sjukt kul. Vi spelade, dansade och kramades till klockan var ett och en del av oss plötsligt skulle gå ut, haha. Var i säng halv fyra. Perfekt födelsedagsfirande med världens bästa tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0