Mina senaste mobilbilder.

God morgon fredag! Hoppas ni är fyllda med pepp inför helgen. Vi river av den här morgonen med att kika på mina senaste mobilbilder.
 
För en vecka sedan åt jag lunch på Bistro Royal vid Malmö C. Så fin mat där. Jag åt rödingfilé med saffransrisotto.
 
Sarah skickade över den här bilden från när vi var i Paris i våras. OH, saknar det så. Vill iväg snart igen.
 
Köpte en kostym men lämnade sedan tillbaka kavajen eftersom den var för stor. Men gillar verkligen det här med kostym. Får hitta en sådan sen.
 
En fredagmorgon var jag tidigt på jobbet, först till och med! Blev helt chockad och fick tända överallt.
 
En selfie.
 
Förra fredagen var jag på after work tillsammans med Stina, Robban och Robin. Vi gick till Vigårda, åt hamburgare och drack vin. Cyklade hem redan klockan halv nio, älskar det konceptet!
 
Förra veckans fredagsblommor som fortfarande står fint i hallen, fast nu är rosorna utslagna. Tycker väldigt mycket om vita rosor, eller rosor överlag för den delen.
 
Den här bilden är från i tisdags när jag var på after work (igen) på The Green Lion Inn som ligger precis bredvid vårt kontor. Jag tog mest den här bilden för att skicka till Dan och visa vilka ölsorter de ska ta in på fat, många som Dan gillar nämligen.
 
Och det var alla mobilbilder för den här gången. Glad fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0