Kulturlistan.

 
Senaste filmen jag blev pepp på?
Vill så gärna se Call me by your name på bio. Den verkar fantastisk!
  
 
Senaste boken jag läste?
Håller just precis nu på att läsa Gruppen av Mary McCarthy. Lite svår att komma in i, men tror att den kommer vara riktigt bra. Har också sett att det kommit en tredje bok av Jojo Moyes som handlar om Louisa Clark, alltså ännu en uppföljare till "Livet efter dig". Än så länge finns den bara på engelska, men när den kommer på svenska måste jag läsa den!
 
Senaste serien jag sträcksåg?
Finaste familjen på C More, haha. Nu när jag varit sjuk har jag ju sträcktittat på en del serier. Har börjat se om Wahlgrens värld också.
 
 
Senaste låten jag lyssnade på repeat?
Think before I talk med Astrid S.
 
Senaste föreställningen jag var på?
Alltså förlåt, men kan inte ens minnas. Får se till att gå på teater eller opera inom en snar framtid.
 
 
Senaste restaurangen jag besökte och åt middag på?
Jag var ju på Surf Shack tillsammans med min familj i söndags. Annars ska jag på en idag som heter Bistro Royal och som ligger vid Malmö Central.
 
Tre ställen jag vill rekommendera?
Hmm! Här i Malmö vill jag rekommendera La Roche för tapas, Casual Streetfood för hamburgare och Johan P för lyxkänsla och skaldjur. Malmö Lives skybar har också jättegod mat och fantastisk utsikt! Det där med mat och restauranger hörni, finns ju knappt något bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0