Mina senaste mobilbilder.

Här kommer ett par mobilbilder som jag samlat på mig den senaste tiden!
 
Mina favoritklänningar den här julen! Älskar marinblått alltså. Dessa kommer från BikBok, Zara och GANT.
 
Känner ungefär såhär sedan jag blev beroende av kaffe.
 
En bild från när vi skulle checka in på flygplatsen på väg till Prag. "Ms Sofie Strandberg", jomantackarja.
 
I Prag åt vi den här spännande glassen! "Struten" var typ som churros ni vet. Väldigt gott!
 
Mer kaffehumor.
 
Okej, känner ett tema nu. Jag tog den här bilden när jag stod på ICA Maxi och skulle handla iKaffe härom dagen och skickade till Sarah. ALLTSÅ FÖR SJUTTON. Blev så besviken. Dricker just nu med mandelmjölk här hemma istället men det är ju inte alls lika gott.
 
Lite fler bilder på blusen jag köpte på Zaras mellandagsrea i Prag. Ser ut som en pyjamas, fast blus! Genialt ju.
 
Här är en bild från igår när jag skulle vara proper. Vi hade ett viktigt möte på jobbet och ljusblå skjorta funkar alltid då. Älskar mitt nya mobilskal förresten!
 
Drack en god juice från Salads and Smoothies också igår med spenat, grönkål, äppelmust, banan och mango. Ja, men ni hör ju.
 
Fler bilder orkar jag inte redigera och lägga upp för min mobil OCH min dator behöver uppdateras. De är så långsamma nu så jag dör. Jag har för många bilder på både min mobil och dator. Det behöver flyttas över till hårddisken helt enkelt. Men allt sånt där är så tråkigt.. Nåväl, det får bli ett helgprojekt. Glad fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0