Vecka 2.

 
Hej och god morgon! Då börjar vecka 2 och min julledighet är slut. Poff sa det bara så var den över. Det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen ändå. Börja laga mat igen, träna, gå och lägga sig i tid och inte bara dega på soffan varje dag. Det känns som jag inte gjort annat än sovit, tittat på kriminalserier och ätit godis. Har helt vänt på dygnet.
 
Nåväl, tillbaka till vardagen alltså. Den här veckan har jag inte jättemycket inplanerat, vilket känns ganska skönt ändå. Jag ska springa några ärenden på stan, gå på yoga och ett spinningpass. Till helgen har vi än så länge inget inplanerat. Kanske blir ett restaurangbesök och en bio? Möjligheterna är många.
 
Har ni något särskilt inplanerat i veckan? Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0