Vecka 5.

Rise and shine! Eller? Så var det måndag igen. Jag tog en liten bloggpaus i helgen, behövde det. Helgen går så otroligt fort, poff säger det bara så är den borta. Men den var fin, jag träffade både familj och vänner. Tittar ni på Bron på söndagar förresten? Nu börjar det bli riktigt spännande ju.
 
Min vecka kommer bli rolig! Idag ska jag på spinning efter jobbet och ikväll ska vi laga en ny maträtt som Sara W tipsade mig om. Imorgonkväll ska jag träffa Jenny, Cilla och Lina på en fika, ska bli mysigt! På onsdag ska jag ha en lugn hemmakväll och på torsdag är det spinning igen.
 
Till helgen ska jag på bröllopsmässan på Slakthuset här i Malmö tillsammans med Sarah och Carro. Så roligt, har aldrig varit på sånt tidigare. Och annars vankas det vinkväll på lördag.
 
Ungefär så kommer min vecka se ut. Ikväll ska jag förbereda lite av veckans olika inlägg, vi hörs mer då!
 
// Det här skrev jag igår, innan jag vaknade i natt med feberfrossa. Så ovetandes av mitt öde. Så pigg och allert. Saknar det. Nu: Ipren och soffan. Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0