Helsingborg, sangria och biljard

Förra lördagen tog jag och Dan tåget till Regina och Frederic i Helsingborg för middag och häng. Dan hade inte varit i deras lägenhet innan och jag hade sålt in utsikten så mycket. Dan är en "utsiktsmänniska", så självklart tittade han på den det första han gjorde <3
 
Vi började med att dricka bubbel och äta lite försnacks.
 
Sedan var det dags att äta. Titta så fint de dukat! Vi kände oss väldigt bortskämda.
 
Till middag blev det laxfilé, rotfruktspommes och sås. Så gott!
 
Vi åt mycket och länge och pratade sommarplaner.
 
Till efterrätt blev det semifreddo.
 
Med diverse tillbehör. Mums!
 
Regina och Frederic! Så fina och gulliga.
 
Jag och Dan är rätt gulliga vi med <3
 
Efter middagen slängde Regina ihop en sangria.
 
Dokumenterade den.
 
Och vi tittade på solnedgången.
 
Sedan gick vi och spelade biljard. Så kul! Hade inte spelat det på hundra år.
 
Mitt lag vann! Titta så koncentrerad jag är, haha. Sedan tog vi tåget hem till Malmö igen. Superfin och mysig kväll. Så glad att ha dessa två som våra nära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0