Saker jag gör under semestern

 
  • Dricker 2 koppar kaffe på förmiddagen istället för 1 och sitter i soffan länge länge.

  • Läser bok på balkongen och varvar med "Första dejten England" på SVT Play.

  • Går ner till havet och badar för att det är sååå varmt. Går hem, gör något annat i ett par timmar och går sedan ner och badar igen pga fortfarande så varmt.

  • Duschar inte på tre dagar, men badar hela tiden så håret är torrt, salt och smutsigt på samma gång.

  • Planerar in tusen dejter med fina vänner för nu är vi lediga och måste fånga sommaren.

  • Har på mig klänning varje dag, eller andra tunna plagg som inte sitter åt det minsta.

  • Dricker bubbel fast att det är onsdag och jag ska inte göra något särskilt, men det är semester och ett glas bubbel är alltid gott.

  • Äter mozzarella och tomat jämt för det är kallt, fräscht, gott och lätt att slänga ihop på en tallrik.

  • Sitter uppe länge på kvällarna och tittar på filmer, ska ju ändå inte upp tidigt dagen efter.

  • Går långpromenader längs med havet.

  • Åker Skåne runt för att hälsa på min fina familj och släkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0