Spotify playlist: Sommarnätter

 
Jag märker att min läsarstatistik sakta men säkert går neråt. Den gör ju det på sommaren. Så härligt tycker jag! Ni som jag vill ju ta vara på värmen, sitta ute tills klockan blir sent för solen går aldrig ner. Men något jag tror att vi alla gör är att lyssna på sommarpeppig musik. Vilken tur då att jag har plockat ihop en rykande färsk Spotify playlist!
 
Den här gången bjuder jag på en blandad kompott. Det blir en del sommarhits såsom Sangria Wine med Pharell Williams och Camila Cabello och Molly Hammars Blossom. Ganska mycket hiphop med Linda Pira och Childish Gambinos genialiska This is America. Men självklart också svenska hits med duon Markus Krunegård och Miriam Bryant samt Anton Hagmans senaste låt Tiotusenmetersklubben. När jag hörde honom sjunga "Och jag vet att det är fel men du har satt dina spår, för inget klär mina lakan lika bra som ditt hår" tänkte jag yes kommer lyssna sönder denna i sommar.
 
För att röra till det ännu mer slänger jag också in ett par härliga 60-talare såsom One fine day med The Chiffons och Leva livet med Lill-Babs.
 
Ni hör ju vilken pangplaylist! Om jag får säga det själv. Hoppas ni gillar.
 
Ha nu riktigt härliga sommarnätter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Jag känner inte dig alls och hamnade på din blogg av en slump för ett tag sedan och har läst den regelbundet sedan dess. Du verkar vara en grym person och jag måste bara säga att jag diggar din spellista som tusan! Har städat hela huset med den spelandes på högsta volym större delen av kvällen!😀🎵🎶 Ha det fint!

Svar: OH så roligt!! Vad glad jag blir! Kul att du hittat hit och tack för din snälla kommentar :) :) Kram!
Sofie Strandberg

2018-07-05 @ 22:39:48

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0