Vecka 28

 
God förmiddag! Hoppas ni har det härligt.
 
Idag är den första dagen av min semester. Jag och Dan har kommit hem från Sölvesborg och har en del att förbereda inför vår resa till Rom på onsdag. Både jag och Dan har bränt oss lite efter strandbesöken i helgen, så ordentlig solkräm är A och O på inköpslistan.
 
Annars ska vi faktiskt inte göra så mycket den här veckan. I Rom ska vi besöka Spanska trappan, Fontana di Trevi och Colosseum. Vi ska äta pasta och glass och dricka vin varje dag. Vi kommer förmodligen tycka det är så, så varmt men vad gör det när man är i Italien och det är semester.
 
 
Jag ska berätta mer om vår helg i Sölvesborg, men vi fick bland annat träffa den här lilla fisen! För ett par veckor sedan fick min kusin Therese och hennes sambo Stefan en liten bebis. Hon heter Moa och jag är så glad att jag fick träffa henne i helgen.
 
 
Har ni några särskilda planer i veckan? Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0