Årets midsommarklänning

Så kom och gick midsommarhelgen. Det är så himla tråkigt att det alltid ska gå så fort. Man längtar och förbereder, planerar lekar, målar naglarna, köper mat och dricka och vips så var allt över! Men vi hade i alla fall en väldigt fin dag.
 
När vi vaknade på morgonen ösregnade det, men runt 12-tiden började det spricka upp! Årets midsommarklänning kommer från GAP och jag har beställt den via Zalando. Det är ju roligt att vara färgglad på midsommar och blev kär i den här cerisa drömmen direkt när jag såg den.
 
Matchade först med dessa örhängen från Indiska, men kände sedan att det blev lite för rosa? Haha. Nu i efterhand tycker jag dock att det var fint.
 
Kan också ha gjort mitt livs finaste midsommarkrans. Blev väldigt nöjd med den om jag får säga själv.
 
Hängde bland annat med dessa underbara personer hela dagen. Men mer från midsommarafton i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0