Lite bilder från de senaste dagarna

Det är torsdag och vardagen fortsätter som vanligt. Jag har varit hemma mycket på kvällarna den här veckan vilket har varit så skönt. Har lagat mycket mat och tittat på TV-serier. Fick en fin post-it av min kollega härom dagen som han klistrade på min datorskärm. Säger ju ej emot detta budskap.
 
Har ätit jordgubbar!! Finns ju inget som smakar så mycket sommar som jordgubbar. Har varit det obligatoriska kvällsnackset den här veckan.
 
Idag har vi haft hunden Skorpan på besök på kontoret! Min kollega frågade om jag kunde gå en promenad med honom på lunchen och jag svarade "JA GÄRNA" haha.
 
Tyckte att Skorpan och jag matchade outfit med rostfärgade/bruna byxor och svart kappa. Bra smak där Skorpan. Efter jobbet cyklade jag hem, tittade på ett SJUKT BRA avsnitt av Handmaid's tale och åt middag lagad av en fin pojkvän. Bra vecka hittills. Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0