Vecka 23

Hej på er och god kväll! Det blev ett väldigt sent veckoinlägg den här måndagen. Jag har varit så trött och hängig, som lätt blir på måndagar.
 
Men vilken fin helg jag har haft! Jag har gått morgonpromenader, varit på födelsedagsfest i Löddeköpinge och solat på balkongen. Hoppas ni med har haft det bra.
 
Den här veckan har jag faktiskt inte jättemycket inplanerat. På onsdag är det Sveriges nationaldag och röd dag, då är jag och Dan lediga! Imorgon slutar jag redan 15.00 och på kvällen kommer ett par tjejkompisar över för att hänga lite.
 
Annars ska jag göra det vanliga: Springa, gå på stan, umgås med vänner, jobbelijobba, pussa på Dan, titta på TV-serier. Tja, lite så.
 
Men oroa er icke! Har massvis med blogginlägg förberedda till er.
 
Hur kommer er vecka att se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0