Vecka 26

God morgon!
 
Måndag och vecka 26. Midsommarhelgen bara flög förbi. Min midsommar var så bra och mysig, dock har jag dragit på mig en förkylning som så lätt blir när det är kallt ute men man tvunget ska ha klänning och bara ben.
 
Den här veckan ska jag bara ta det lugnt efter jobbet. Om jag mår bättre senare i veckan så kanske jag ska träna. Men annars ska jag mest ta hand om mig själv, laga vegetarisk lasagne och titta på TV-serier. Till helgen kommer Sara, Rebbe och Neja hem till mig för att dricka vin, äta pizza och umgås. Mysigt!
 
På jobbet är det fullt upp, massvis som ska fixas innan vi går på semester. För mig börjar det bli nedräkning nu! Jag jobbar den här veckan och nästa och sedan är jag ledig i fyra veckor, 28 dagar, 672 timmar. Det är väldigt mycket ledighet. Ska bli härligt!
 
Men nu håller vi måndag. Hoppas ni hade en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0