Dagen jag fyllde 28.

Mycket snack om mitt födelsedagsfirande nu. Men i måndags var det som sagt dagen jag fyllde hela 28 år gammal. Hipp, hipp, hurra för mig! Såg ut såhär som ni minns.
 
Gick till kontoret och fick världens finaste post-it lappar i födelsedagspresent av min kollega Lisbeth. Alltså!!! Så pastelliga och fina.
 
När klockan slog 14 bjöds det på födelsedagsfika! Jag hade fått önska fika och bad om prinsesstårta med rosa marsipan. ALLTSÅ HUR FIN?! Sedan sjöng alla kollegor för mig och jag kände mig så himla bortskämd <3
 
När klockan blev fyra cyklade jag hem, gjorde mig i ordning, mötte upp Dan och tog sedan bussen till Elysée vid Hansa.
 
Där skulle jag äta födelsedagsmiddag med det här fina gänget! Oh <3
 
Fick blommor!
 
Och presenter! Örhängen, biokort, en bok samt en dagstripp till Mossbylund Spa. Alltså!!
 
Carro, jag och Sarah!
 
Sedan åt vi fondue tills vi nästan rullade hem från restaurangen. Så fin födelsedag med så fina personer! Nu är jag 28 år och så nöjd med livet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0