Fredag.

God morgon!
 
Det snöar ute, igen. Funderar på om det någonsin kommer bli vår, eller om den är inställd i år. Har en katt bredvid mig som vill ha mat snarast och tékokaren suser som bara den. Men vad gör det, det är ju faktiskt fredag! Den bästa dagen på hela veckan.
 
Jag håller just nu på att köpa födelsedagspresent till Dan som fyller år på tisdag. Det måste såklart firas ordentligt och jag tror (och hoppas) att han kommer bli mycket glad för min present.
 
Ikväll kommer Sarah och Niclas över för att äta tacos och titta på Talang, det är ju final! Spännande att se vem som vinner allting. Imorgon ska vi på 30-års fest och på söndag ska vi hem till Rebbe och Johan. Känns som jag inte hinner med mitt liv just nu bara. Har varit ute på äventyr ganska många vardagskvällar nu och behöver istället sitta hemma i soffan, blogga och titta på tablå-TV.
 
Vad ska ni göra i helgen?
 
Igår när jag och Desirée gick på event och drack vin, men mer om det i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0