Mina senaste mobilbilder.

Hur har mitt liv sett ut genom min telefon på sistone? Vi kikar!
 
En bild på Nima som jag tog förra veckan. Känns så konstigt att bara ha en katt helt plötsligt? Hon har blivit som vårt lilla ensambarn vi vill skydda mot allt. Vi försöker skämma bort henne med kärlek, mat och lek för vi är så oroliga att hon ska känna sig ensam <3
 
Förra fredagen var Sarah och Niclas hemma hos oss på tacosmys! Ni vet att jag älskar sådana här matbilder som är tagna uppifrån.
 
Och medan jag fotograferar maten är det såklart någon som fotograferar mig, haha.
 
I lördags var jag på Spin of Hope på Emporia! Mitt jobb hade hyrt en cykel där pengarna går direkt till barncancerfonden och sedan skulle vi försöka hålla igång den i 10 timmar. Jag cyklade mellan 10 och 11, var svettigt värre.
 
Men fick en goodiebag och tyckte ändå det var värt.
 
Såhär brukar det se ut på mitt skrivbord. Så. Många. Koppar. Samtidigt springer mina kollegor runt och undrar "vaaar är alla koppar och glas?". De är här, svarar jag aldrig.
 
Var extra vårig (eller?) i tisdags när Dan fyllde år och vi gick på restaurang. Svarta kläder for the win.
 
I onsdags kände jag mig febrig på jobbet så jobbade de sista två timmarna hemma. Bytte om till pyjamasbyxor och matchade med skjorta, mycket fint. Somnade klockan 21 och mådde mycket bättre dagen efter. Idag känner jag mig pigg och är så redo för after work ikväll.
 
Glad fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0